Gå til innhold

Reflex bleiebøtte

Anbefalte innlegg

Gjest Lite nurk i magen :)
Skrevet

Kan man bestille den før uke 28? Jeg er 28+0 i morgen. Tenkte å ordne ordrebekreftelsen på internett idag og skrive den ut i morgen. Vi har ikke skriver, så i morgen er den eneste muligheten jeg har til å skrive den ut. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok du kan ordne med bekreftelsen i dag... det er snakk om 1 dag... så tror ikke det er noe problem :o)

Skrevet

Man skulle trudd at det gikk greit.. Skal jo ikke hente den i morgen, blir en stund til jeg kommer meg til en reflex butikk.

Skrevet

jada.. det går greit det... men du må hente bøtta innen 3 uker når du legger inn bekreftelsen.... :o)

Skrevet

jeg prøvde dette før jeg var 28 uker,med meg gikk det ikke. en ting som også er viktig å huske er at bøtten MÅ hentes innen tre uker etter at du har registrert deg på nettet

Skrevet

Okei, takk for svar =)

Skrevet

Men dette er snakk om 1 dag.... så tror ikke det blir noe problem....

Skrevet

sikkert ikke noe problem nei, men tenkte jeg ville gi beskjed om den fristen på 3 uker siden hun skrev at det ble en stund til hun kunne hente den...

Skrevet

ja det er greit å gi beskjed om det... sikkert ikke alle som er obs på det :o)

Skrevet

Blir nok å hente den før tre uker er gått ;) Jeg fikk bestillt den, men får ikke bekreftelsen på mail. Har hotmail, og har sjekket søppelkassen mange ganger..hmm.

Skrevet

hmm... akuratt det vet jeg ikke hva du må gjøre, jeg har yahoo.... sikkert bare vente litt,,,,

Skrevet

jeg også har hotmail, men fikk den i kassen likevel. men du kan jo kopiere bilde fra skjermen, den bekreftelsen som står på skjermen og legge det inn i et word dokument, det vil jo gjerne bli det samme?hvis ikke mailen skulle dukke opp og du ikke har lukket siden ennå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...