mai mammaen til to Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 vi kjørte på bilferie i sommer. kjørte til sverige.. bodde på campingplasser i de minste hyttene de har.. kunne bodd i telt og.. veldig kjekt. var i dyrepark, badeland, lekeland osv.., kjempe kjekt..og ikke så dyrt når man drar rundt i sverige
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Tur til ei enkel hytte på fjellet eller lignende.
ungdomsmor Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2008 hørtes kjekt ut,spess steder dere anbefaler?
ungdomsmor Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2008 hvor på fjellet kan du anbefale da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå