Gå til innhold

hva leker deres barn på rundt 20 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

snuppa her har fått en ny favoritt lek.. gjemsel.. hehe.. selvfølgelig så gjemmer hun seg på samme stedet hver gang helst... og hun er like spent hvergang vi skal finne henne.

i går holdt jeg på å knekke sammen av latter. hun tok et teppe og la over hodet mitt mens jeg satt på rommet hennes. så spurte hun forskrekket. hvor er mamma henne? så gikk hun inn på badet. ikke her. hmmmm sa hun.. hvor er du mamma. ikke i skoene heller. hmmm... hvor kan du være mamma.. så gikk hun inn på soverommet vårt. nei ikke her heller... hmmm..hvor kan du være.. så fant hun meg.. dette er slik som pappaen alltid sier når han skal finne henne.. hun er nå vittig da..;) får med seg det meste gitt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he minsten her blir to i mars og for henne er det mor og barn for alle pengene..Hun steller med dukkene av og på med bleier,bading,av og på med klær, gir pupp,grøt og alt som en ordentlig mamma gjør..Helt utrolig morsomt å se på henne..Hun prater til dukkene sine akkurat som vi har gjordt til henne..Ellers går det mye i pusling og bygggeklosser;-)

Skrevet

De er så morsomme :D

Vår trollemor blir to i beg av april. Hun leker også med dukke, kler av og skal bade, trille tur og gi mat. Men hun legger den i mine armer og sier "dotte pupp?" Haha, hun vil at jeg skal gi dukken pupp! :D

Ellers leker hun Godzilla hvis vi prøver å bygge noe med klosser sammen med henne, men av og til sitter hun for seg selv og pludrer stillferdig og bygger høye tårn av de minste klossene eller legger dem på rekke. Virker som om hun er noe bevisst på farger også, for hun sorterer klossene.

Hun elsker Duplo, og bygger til stadighet "stol!" Alt hun bygger er stol.

Hun liker veldig godt å spille på xylofonen sin :) (vet det er tidlig, men jeg hadde sånn da jeg var liten, og når jeg fant den fine, måtte hun bare få den til jul...)

Ellers er det gøyeste i verden snuseleken: jeg snuser på henne, i halsgropen og i håret, hun ler så hun detter sammen på gulvet, så prøver hun å krype vekk mens jeg hele tiden fanger henne og snuser mer på henne mens hun vrir seg og hikster og ler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...