Gjest Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Er første gangen vi kjøper helt ny bil, har kjøpt brukt to ganger før, så det er ekstra spennende! :-) Litt sånn gleder oss sinnsykt til den kommer om 2 mnds tid og litt sånn "hjelp -hva -har -vi- gjort -den -var -jo -ikke -akkurat -billig" om hverandre, hehe... Mest gleder oss da. Vi har 3 barn og en vanlig sedan nå som er 10 år gammel og skal få en VW Caravelle, 8 seters, helt ny, blir litt av en overgang!Bare det å få skikkelig plass til ungene bak i bilen *sukke drømmende* Og for dere som husker det, jeg slet jo litt med angst for slike store biler, fikk prøvekjørt en og det gikk kjempebra, til og med rygging, så nå føles jeg mange kilo lettere :-)
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Wow! Grattis! Det kommer dere neppe til å angre på, det er så sinnsykt deilig å ha en bil der man slipper å detaljplanlegge hva man kan ta med seg, og det er deilig å ha en stor, tung bil, som ligger godt på veien. Dessuten kommer du jo forholdsvis høyt i en Caravelle, og det er godt, det, man har DEN oversikten! Når får dere nybilen, da?
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Ååå, så deilig=) Sitter midt i det selv nå! skal bestille helt ny bil, bare venter på å få solgt den gamle...Gledder meg og gruer meg! er jo ikke akkurat billig nei;)
Jenny-penny Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Brstilt spliter ny volvo V50 som kommer om 2 uker, gleder meg som en unge:o)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 var det ikke deg Alva*** jeg sendte den siden til?!=S Hehe, lenge leve gullfisken=P Endte dere med å kjøpe i "vanlig" butikk? Fikk dere ned prisen?
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Rundt midten/slutten av mars trodde de den skulle komme. Blir to laaaaange måneder! ;-) Og det skal bli godt å slippe å detaljplanlegge ja! Nå er det sånn "har vi plass å ha med vognen i dag", "har vi plass å hamstre inn brød på butikken" "hmmm... om vi putter bleiene under bena på de to største så får vi plass til..." osv, holder påå bli sprø av det! :-)
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #7 Skrevet 20. januar 2008 Stemmer det ja! Vi tok kontakt med dem, men de leverte ikke caraveller, bare multivaner og det ble litt for dyrt og upraktisk for oss som småbarnsfamilie, så bestilte hos Møller bil og fikk svært gode rabatter ja :-)
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #8 Skrevet 20. januar 2008 Å, bare2 uker til, heldiggris, vi må vente 2 mnd vi!
Jenny-penny Skrevet 20. januar 2008 #9 Skrevet 20. januar 2008 Har ventet siden førsten av desember alt:o) grattis med kjøp og valg av bil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå