Gå til innhold

hvem kjenner du personlig?...

Anbefalte innlegg

Skrevet

her inne på dib... venner,familie eller andre måter??

dagens nysgjerrig per... :)))

sånn ved første tanke jeg kjenner veeldig godt stor_smil ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner ei som er ganske aktiv her inne til tider:)

Det er familie, (eller svigerfamilie) :)

Skrevet

kjenner ingen personlig her inne =)

Skrevet

Jeg har møtt ganske mange her inne etterhvert, men det er ingen jeg kjenner veldig godt, kanskje med unntak av en.

Skrevet

ingen nå for tiden,,vet ei god veninne var inne her veldig mye før

Skrevet

Jeg kjenner flere her inne og alle har jeg blitt kjent med gjennom DiB.

Skrevet

jeg kjenner memeME og gullet:) personlig..

Skrevet

Jeg kjenner en del som jeg har blitt kjent med på dib-treff. Noen av dem har blitt veldig gode venner av meg som jeg chatter/smser ofte med.

Har også fått to venner som jeg ser på som veldig gode, selv om jeg ikke har truffet dem enda.

Kan nevne bl.a. Mullebrud, Lineberta, Ole's mamma, Twig og Jenta med lillegutt.

Skrevet

Kjenner to her inne:) En fra studietiden, den andre var tannlegen min før. Nå er vi bare turvenner.

Skrevet

jeg kjenner noen og har møtt mange. også vet jeg hvem noen er, men jeg tror ikke de vet at jeg vet... hehe

Skrevet

Vet ei venninne som er innom av og til, men kjenner ikke nicket hennes. Vet om en annen venninne som er inne på Vil bli gravid, men tror hun bare leser, så har nok ikke nick. Så i bunn og grunn er jeg her alene=)

Skrevet

Mange :) Det er dibvenner for det meste, noen fra tidligere :P

Skrevet

Jeg kjenner også noen her inne, og et par av de vet hvem jeg er (noen ikke...).

Skrevet

Kjenner ingen veldig godt, men det er en jeg har gått i klasse med her inne, og en jeg har gått i parallell klasse med. ;)

Også er det en vennine av en venninne som jeg vet er her...

Skrevet

Vet at søsteren min er her inne av og til, men vet ikke nicket hennes.

Skrevet

artig, jeg trodde veldig mange kjente hverandre mer utenom enn d som vises her... en annen tanke er jo hvor mange du EGENTLIG kjenner her inne men som du ikke vet er dem.. som eks naboen eller mammaen til lekekompissen i barnehagen osv...

Skrevet

Je kjenner bare søstern min som er her av og til. men det er ikke ofte.

Skrevet

Noen som vet hvem jeg er, utenom dere som jeg vet om?

Skrevet

Ganske så mange, hvorav jeg er blitt kjent med de fleste på DiB treff, men etterhvert har også to venninner fra ungdomstiden min kommet snikende inn på BiM og venter barn omtrent likt med vesle i jeg har i magen:)

Skrevet

Kjenner et par som er her av og til fra der jeg bodde før. Kjenner vel en to, kanskje tre til her inne. Litt hvertfall.

Og så kan det hende det er en del her inne som jeg vet hvem er uten at jeg vet det? :)

Skrevet

har vært her nesten daglig i 3 år, men kjenner ikke noen, ikke møtt noen, så nei....er helt alene i denne verden jeg...

Skrevet

Kjenner tøysetipp og twintipp fra videregående, linn&skrållan- vi har felles venn og jobber på samme senter.

Noen andre fra dib treff, men de fleste av de er ikke her lenger.

Skrevet

Fått noen gode veninner her ja=) (kjenner godt i rl nå...)

Noen vet jeg bare hvem er, og sikkert noen jeg ikke vet om;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...