Gå til innhold

Mensen eller SA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet liksom ikke om det er mensen jeg har fått nå, eller om det er SA... Det gjør ikke vondt i det heletatt, men i do, så sa det "plopp", så kom det masse blod, med litt slim.. Sorry for litt ekle detaljer her.. Og nå blør jeg kraftig.. Har hatt alle gravid tegn den sisye uken, og skulle teste meg i morgen... Merker det gjør litt vondt i bekkenet innimellom mens jeg står eller går... Er SA nødvendigvis vondt? Er dette noe jeg bør dra til legen for å sjekke? Føler meg litt dum hvis det bare er mensen.. Men siden det kom så mye, så begynner jeg å lure liksom... Og hva ser man i do ved evnt en SA så tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen siom vil hjelpe meg?

Skrevet

Uff da :(

Jeg vet ikke siden min SA var mye senere og veldig vond.

Du kan nok ha hatt en tidlig sa men jeg tror ikke du behøver å gå til legen.

Mulig du kan teste deg likevel, om den er positiv har du jo vært gravid.

Om du virker frisk og rask så må du ikke til legen, men du har likevel funnet ut om du var gravid.

Lykke til

Skrevet

Uff..Lurer på om jeg skal gjøre det i morgen uansett.. Selvom det kommer til å bli forferdelig trist hvis den blir positiv...:S Men kommer til å gå å gruble over dette uansett... Var liksom så klar for å teste over helgen.. Tusen takk for at du svarte meg hvertfall.. Er det lenge siden du hadde SA da? Har du kommet deg etter det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...