Gå til innhold

skal, skal ikke invitere......

Anbefalte innlegg

Skrevet

åå, er så vanskelig!

har en venninne som jeg har kjent endel år, hatt lite/ingen kontakt en stund, men nå har vi fått barn samtidig og har vært endel sammen. Vi har også en tredje felles venninne, som vi begge har god kontakt med (og som er selvsagt gjest i bryllupet)

Spørsmålet er altså om jeg skal invitere henne heller ikke??!

Det føles ikke 100 % naturlig å invitere henne -og mannen- men føles enda mer unaturlig å IKKE invitere..

Føler at vi kommer til å ha mye henne å gjøre i framtiden, og er redd jeg kommer til å angre på at ikke inviterer..

Hmmm....what to do??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde lignende opplevelse - en venninne jeg ikke inviterte fordi jeg ikke hadde hatt kontakt med henne på et år, men plutselig tok hun kontakt igjen og beklaget så mye at jeg ikke hadde hørt fra henne, og jeg begynte å lure på om jeg burde invitere henne likevel... Vi har jo kjent hverandre lenge og egentlig alltid hatt kontakt bortsett fra siste året, men er jo ikke så lett når man bor 35 mil fra hverandre og man er opptatt med jobb og hjem... Uansett, bestemte meg for å invitere for gammelt vennskaps skyld og heller satse på å bli flinkere til å treffes fremover :-) Har ikke angret på avgjørelsen, et par ekstra gjester gjør ikke så mye til eller fra heller.

Skrevet

Det der er kjempevanskelig ja... Har hatt flere sånne dilemmaer. Feks å invitere noen en var i bryllup til for 8 år siden, men ikke har hatt kontakt med de siste 5 årene....

Bestemte oss for å invitere de vi tror og ønsker å ha kontakt med framover... Mens vi dropper de vi tror vi kommer til ha mindre med å gjøre, eller de det ikke er så viktig for oss å ha kontakt med....

Har prøvd å komme ned i 80 stk, men blir nok nærmere 90 stk som blir invitert.

Skrevet

Nå har jeg snakket med kjærsten -og mamman min, hihi, og bestemt meg for å invitere :)

takk for hjelpen jenter =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...