Gulosten™ Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Soff tegna nettopp med kulepenn på sofaen.. Jævlig flott. Noen som vet om en bra måte å få det vekk på??
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 vi bruker å våte litt forsiktig på flekken å så gnu vaskepulver (f.eks. omo) på flekken, gnur til flekken er borte og så vasker vi av sofan med en tue=) har tad det meste av flekker her iallefall=)
Amorahalvstrømpe Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Litt zalo og gnikke med fuktig klut...
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 Og funker ikke det så dra og kjøp mikrofibershampoo til sofa i morgen:)
Tommage♀♂ Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Den rosa vet du, ehm... Vaskemiddel for tøy, finnes også i spray. Det sprayer jeg på og alt forsvinner=)
ToPrinsesser<3 Skrevet 20. januar 2008 #7 Skrevet 20. januar 2008 Jeg fikk beskjed av de vi bestilte vår microfiber sofa av at man skal først fukte rundt flekken for å isolere den, ikke direkte på flekken. HVA du bør bruke, sa hun ingen ting om, så det må jeg finne ut av :-)
Mrs. Bouquet Skrevet 20. januar 2008 #8 Skrevet 20. januar 2008 Pleier bare å fukte en klut og gni av jeg, har tatt alt det, til og med store flekker med makrell i tomat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå