Erle'smamma Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Lillemor har fått en gul/hvit "byll" i tannkjøttet.. virker ikke som hun har noe vondt. Den "henger" på en måte i gommen i overmunnen... Noen som har vært borti lignende??
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Sikkert en tann som er på vei. Tannkjøttet blir ofte veldig sprengt av tannen som bryter igjennom.
Erle'smamma Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2008 det var det første jeg også tenkte, men den er liksom litt for langt inn til at det skulle være tann som kommer... da er det i såfall en jeksel som kommer. er det mulig når hun bare er 1 år? hun har bare fått de 4 fortennene oppe i munnen...
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 hmm jeg husker ikke når min fikk jeksler jeg,men hun var vel ca 7-8mnd når di første tennene kom.Men kan jo self være det.
ejiec++ Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 datteren vår hadde det samme for en uke siden - det var en tann som kom. Hun er også snart 1 år.
Erle'smamma Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. januar 2008 okey! Men kom den tanna rett vedsiden av de andre tennene? Byllen ligger liksom et par "hakk" innenfor de tennene hun har..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå