Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Jeg har termin 2.3. i følge "Snurra" til jordmor og ul Men,- det er jo skuddår. Betyr det at jeg egntlig har termin en dag før? Eller tar de høyde for det når de beregner terminen?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Vet ikke jeg, men han/hun kommer nok nor den vil uansett... Jeg har termin 24, og håper bare ikke lillegutt bestemmer seg for å komme 29.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Han/ hun kommer nok nor den vil uansett hos deg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå