Gå til innhold

Alene med 2 barn med to forskjellige fedre???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som er alene med 2 barn med 2 forskjellige fedre? Jeg har et barn på 2 år, faren kommer og går, ser han ca max 1 time 1 gang i uka, er så og si ute av bildet. Jeg har nå blitt gravid med min kjæreste men jeg er redd forholdet ryker og at jeg blir alene, han bor ikke i samme land som meg.

Noen som er alene med 2 barn?

Videoannonse
Annonse
Gjest anouschka with Love
Skrevet

Jupp! Jeg er alene med en sønn på 10 år og en datter på 4.5 mnd. To forskjellige fedre her. Hvor bor du?

Skrevet

Ja. Jeg er alene med 2 barn med 2 fedre. Eldste er 3 år og andre 7 måneder... Har vært alene med sistemann siden jeg gikk gravid.. Går kjempefint det altså.!! Hvor bor du?

Skrevet

Jeg bor i Trondheim, enn dere? Vet ikke enda om jeg skal beholde barnet eller hva jeg skal gjøre....

Skrevet

Jeg bor i Akershus, ca. 10 min fra Ski. Var også i tvil om jeg skulle beholde men angrer ikke et sekund!!! Har vært alene i hele sv.skapet og det har gått knirkefritt hos meg. Er av den oppfatning at INNSTILLINGEN betyr alt! Har ikke vært en dag enda hvor jeg har angret! :)

Lykke til med valget du tar!

Skrevet

Hvor er det du bor a? hehehe. For jeg bor sånn ca 7 minutter fra Ski. hehe

Må si meg enig med anouschka!!! Absolutt aldri angret, og innstillingen er nok det aller viktigste!!! Jeg skal innrømme at jeg under svangerskapet enkelte dager tenkte at "tek om jeg angrer, tenk om jeg angrer" og var livredd for at det skulle skje.. Men fra det sekundet hun var ute har jeg aldri tenkt over det to ganger. Jeg elsker henne over alt på jord og takker gud for at jeg ikke tok abort.

Skrevet

hei, jeg er alene med fem barn. to forskjellige fedre.

der far til de to eldste er ut av bilde,far til de minste tar ansvar for sine.

Skrevet

Tærteluska! :)

Vi bor i Ytre Enebakk. Du da?

Skrevet

Jeg har 3 barn med 3 fedre - så dette klarer du fint HI :-) Jeg bor i M&R, men har familie i trondheim, så alltids en mulighet for at jeg dukker opp der.

Jeg har ellers vært alene hele veien med alle 3. Og det er ca 3 år mellom hver. Det er travelt i starten, men vel verdt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...