Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Jeg synes ENTEN Simen, Elias, Dag eller Runar........
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Simen Elias - garantert!!!
Linnea&Julie Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 Dag Runar! Det var enklest å si om du bruker begge navnene )
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Liker best Simen Elias og mannen min liker best Dag Runar...he he... takk for svar
Synnøve_Solbakken Skrevet 20. januar 2008 #8 Skrevet 20. januar 2008 Simen Elias! SImen er veldig fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå