Gå til innhold

PANIKK!!!! satt fast en bommullsgreie i øre!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

en sånn qtips greie...

what 2 do?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

greier ikke å lirke det ut med en annen qtips?

visst du ikke får det ut, så får du heller få legen til å pirke det ut for deg.

Kan det hjelpe med olje da? sier jo det løsner voks i øret..så kanskje det hjelper mot sånt også?

Skrevet

olje og spiss pinsett,få noen til å gjøre det for deg....eller du kan prøve en sånn snytegreie for baby,den du klemmer sammen så suger den ut gørra...sikkert litt ekkelt,men antakelig ikke værre enn å ha bomull i øret...får du det ikke ut selv bør du dra på legevakten....bestefaren til ei jeg kjenner hadde en bomullsdott i øret i maaaaange år og ingen merket det selv om han klaget hele tiden på vondt i øret....

Skrevet

Ikke ta pinsett i øret! Man skal ikke putte noe mindre enn albuen inn i øret. Om du renser øret med q-tips kan du få problemer med at ørevoksen klumper seg i en plugg i stedet for å komme ut av seg selv, eller skade det sårbare vevet i øregangen. Jeg ville forsøkt olje. Om bomullen har satt seg fast har den vel satt seg fast i voks?

Skrevet

tviler på at en pinsett kan sette seg fast i ørevoks,men vet at bomullen på q-tipen kan gjøre det...kjøper derfor aldri billigmerker hvor jeg vet bomullen sitter dårlig på pinnen...hvis det ikke hjelper med bare ojle,hva gjør du da??med en ny q-tip kan man risikere å bare dytte det lenger inn,så man må nok bruke noe spisst og tynt...egen erfaring her (altså ikke på meg selv,men en venninne) var ikke like smart den gangen og endte på legevakt med ikke bare en,men to q-tips i øret...der og da var vi ganske fulle og flaue,men blitt en morsom historie i ettertid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...