Dollywood Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 mini på 19 mnd har feber nå, så er ikke så gira på å snede han i bhg i morgen. men har time hos jm kl 8 i morgen tidlig, og ikke mulighet for barnevakt. kan jeg ta ham med? han er litt turbo-knott da...må sies at jeg egentlig skulle vært hos jm i forrige uke, men at jeg da måtte avlyse og ta den eneste ledige timen denne uka, som var i morgen tidlig.
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Jm er jormor? Henger ikke helt med i fkelser:) Ta med. Hadde alltid eldstemann med siden jeg var hjemme på den tiden.
Dollywood Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2008 ja, jm=jordmor!:-) får vel satse på det. men han er jo så hyper, spes på sånne steder....kan ikke avlyse timen igjen nå. dessuten er han i god form, det er bare at han er snørrete og har feber slik at jeg ikke vil sende ham i barnehagen
fox`y Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 ta han me du. hadde me gutten min jeg oxo da jeg var gravid å skulle på kontroll(2 år mellom mine barn). min er heller ikke rolig da,utredes nå pga høyt aktivitets nivå. sikkert moro for gutten din d,vist han får høre hjerteslaga å slikt,min syns d var stas:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå