November 2 Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 hei. jeg har en gutt på 1 år, trengte nesten 2 år før han kom, og nå har vi prøvd siden mai 07. var hos lege sist gang og fikk sjekket at alt var ok med både mg og sambo. det jeg lurte på er om jeg skal ta kontakt med legen igjen når det har gått et år, eller...
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Du gjør det du føler for. Vi brukte 2 år på jenta var som nå er 1 år. har nå brukt 1 år på nr.2. jeg kontaktet lege etter 6 mnd, men hos meg er det noe galt da som desverre ikke kan gjøres noe med. jeg har minimal kjangs for å klare det uansett, så lille jenta mi er ett mirakel
gutt,gutt,jente(1MA) Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Hei.. Lenge siden du skrev men tenkte jeg kunne skrive det jeg fikk beskjed om.. Vi fikk til de to første ganske kjapt. 1pp og 3-4pp.. Men nå har vi holdt på nesten et år med nr 3.. For et halvt år siden snakket jeg med jordmor om dette. Ho sa at dersom man prøvde helhjertet et års tid kunne man ta kontakt med lege selv om man hadde barn fra før. Mye kan jo skje og det er greit å vite om det skulle være noen grunner til at man ikke får det til.. Så jeg har tenkt at vi prøver noen mnd til og skjer det ikke noe da tar jeg kontakt.. Håper dere blir gravide snart.. Lykke til..
November 2 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2008 Takk for svar. Har alltid ønsket meg mange barn, men kjenner det begynner å slite når det alltid tar så lang tid...men men...vi fikk det jo til tilslutt! Håper det klaffer hos dere også snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå