Gå til innhold

Etter p-pille slutt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det dere etter p-pilleslutt å bli gravid??

Jeg har vært på pillen i to år, og er klar for første prøveperiode nå- tror jeg ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi blei gravide rett etter pilleslutt. men dette varierer nok fra person til person.. Er bare å sette igang å prøve:) Lykke til!!

Skrevet

Ble gravid på 1. forsøk her. Hadde da gått på pilla i 9 år.

Lykke til : )

Skrevet

Takk! Huff, blir litt nervøs her no, men satser på det går veien ;) Takk takk!

Skrevet

jaja, dere er heldige... med meg gikk det 1 år og 2-3 mnd før jeg ble gravid. hadde da gått på pillen i ca 3 år. mitt beste råd er å ikke stresse;)

Skrevet

1 gang ble jeg gravid mnd etter pille slutt og denne gangen 3 mnd etter...

lykke til med prøvingen:)

Skrevet

Ble gravid mens jeg gikk på pillen..så det fins ingen garantier :) Kjør på - det går sikkert bra!

Skrevet

Gikk på pilla i 6 år, og ble gravid etter ca 1 mnd.. (tror jeg, vet ikke hvor langt jeg er på vei enda.. ) Lykke til! :D

Skrevet

Jeg brukte forskjellig prev i nesten 4år, til slutt p-piller i noen mnd, etter p-plaster. Ble gravid første EL etter pilleslutt, men da hadde jeg slomsa mye med de siste mnd. Dette var da jeg ble gravid med nr2.

Nå brukte jeg minipiller i 3mnd, og slutta i sept. Ble gravid i des/jan.

Skrevet

Brukt p-pillen over 9 år, og det tok 4 mnd før jeg ble gravid etter jeg sluttet.

Skrevet

Ble gravid på 1.pp. Testet positivt i dag! =) Brukt pillen i 7 år. Sluttet på den i oktober, men begynte ikke å prøve før i desember....

Skrevet

med meg tok det 1pp :) og hørt om flere som har blitt gravide ganske kjapt ettet p-pille slutt :)

Jeg gikk på den i 2,5 år (var med nr 1 )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...