Regnbuemor til 2 Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Skal dorullen henge med tørket ut eller inn???? Jeg må ha det hengende ut fra veggen. Kommer jeg til noe som har det inn mot veggen, ja da snur jeg den faktisk:)
NoDoubt Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Denne debatten er da super gammel! Personlig er jeg så enkel (heldigvis) at jeg ikke bryr meg hvordan dassrullen henger. Så lenge det er dasspapir tilstede så er det mer enn godt nok:-) Helst lambi;-)
~sjiraff~ Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Ut! Snur også om jeg er på besøk hos noen som har den innover ;o)
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Har den ut jeg også, blir helt feil og ikke særlig pent når den henger langs veggen. Alt man kan gå rundt å tenke på ;=)
~Maja Mor~ Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Dæven! Det har jeg aldri tenkt på. Men støtter de som sier ut....
Regnbuemor til 2 Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. januar 2008 Vet den er gammel. Kjørte samme debatten her selv jeg, i 2004 engang! Men skitt heller..!!!
ifie Skrevet 20. januar 2008 #8 Skrevet 20. januar 2008 UT! Jeg er også én av de som snur rullen om jeg er på besøk hos noen som har den inn
Sololight Skrevet 20. januar 2008 #9 Skrevet 20. januar 2008 Jeg var inn (uten å tenke særlig over det)----men samboer var ut. Han vant. Nå snur jeg også dorullen ut om jeg er på besøk! Det er jo slik den henger på hoteller over hele verden også da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå