muchaneta Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Noen som vet når man tidligst kan ta med en baby på fly?
Solskinnsjenta Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Så tidlig du tør. Du sitter med babyen på fanget uansett, med mindre du kjøper eget sete og setter den i bilstol. Jeg kjørte fly for første gang med mine da de var 6 uker, men har hørt om folk som reiser tidligere. Det som er mest stress er ved innsjekking, når du skal legge sammen vogn o.l. og sende som spesialbagasje. Ikke lett å få hjelp til slikt, så sørg for at du har noen med som kan hjelpe. God tur
selma07 og engel Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Jeg reiste med Selma da hun var 5 mnd. gikk kjempefint!! Ha med saltvann til ha i nesen, ev nesedråper dersom hun er forkjølt! Gi pupp ved avgang og nedstigning! Et tips til, ha med en bæresele/sjal ev noen slag, veldig praktisk når vogna er levert!! Du kan reise så tidlig som du ønsker! God tur!!
Solskinnsjenta Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Signerer det med bæresele/sjal Vi hadde slynge med første gang vi reiste, og det var utrolig greit. Andre gang hadde vi Mei Tai (en bæresele), og den var også veldig grei, men vanskelig å amme i. Hvis du får tak i en slynge, vil jeg anbefale det! Du kan også sy selv, oppskrift finner du her http://www.tettinntil.no/Instruksjoner_sysiden_ringslynge.htm Kan du sy rettsøm på symaskin, kan du sy en slynge!
marenmor Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 Vi reiste med lillegutt da han vare bare en uke gammel, gikk fint det! .
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Tror det er litt forskjellig fra flyselskap til flyselskap. Vet hvertfall at Easyjet ikke tar babyer ombord som er yngre enn 2 uker, og de er strenge på det. Så det er nok best å sjekke med det flyselskapet du skal reise med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå