Kludrepluten Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Har en test liggende og er en uke over tiden for mensen. Kan jeg teste i kveld eller er det såpass tidlig at jeg bør vente til i morgen tidlig?
Mrs. Bouquet Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Test i kveld, er den negativ så test med morgenurin i overmorgen.
Kludrepluten Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2008 Etter å ha tenkt meg om tror jeg ikke jeg klarer å vente til i morgen uansett. Testen ligger og roper hører jeg Må bare vente til jeg må tisse! Tiden går jo så sakte.
Mrs. Bouquet Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Du klarer altid å presse ut noen dråper, kom igjen! Er veldig spent, og må få vite resultatet så snart så mulig. Hva ønsker du selv?
Sota Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 Du kan teste når som helst på døgnet samme fra samme dag du venter mensen så det er bare å teste i vei.
annka82-har 3 nydelie gutta:) Skrevet 20. januar 2008 #10 Skrevet 20. januar 2008 nysgjerrig jeg og:)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 20. januar 2008 #11 Skrevet 20. januar 2008 Den var negativ... Ho la ut et eget innlegg om det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå