Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes anonym knappen burde blir fjernet da det er så mange vemmelige og spydige kommentarer. Synes ikke det er noe gøy å skrive her med mitt eget nick lenger!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt enig! støttes 100%

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Jeg og er enig, men skriv inn et innlegg om dette på Ris og Ros så kan moderator ta stilling til det!

Skrevet

Kvinne er kvinne verst.... Kom nettopp inn her, og har ikke sett noen spydigheter ennå, men så trist, da! Sikkert mange hormoner ute og raser...hehehe

Skrevet

Folk har kontakt med flere av de som stadig er innom her. Av og til ønsker noen kansje fortelle noe om seg selv da de ikke vil røpe at det er dem det gjelder, det kan være alt fra flaue spørsmål til seriøse problemer som vedkommende ønsker å være anonym for å snakke om.

Skrevet

Kanskje det sku vært slik at man kun kunne registrere seg som anonym hvis man skrev hovedinnlegget? Men at man ikke kan være anonym på kommentarer. Eller?

Skrevet

Sist jeg holdt til her inne (ca 10 mndr siden) tok det helt av her inne.

Det var til tider skikkelig mobbing og trakkasering, mange klaget til moderator, anonymknappen ble da fjernet etter MYE mas fra brukere, men bare for en liten stund.

Det kommer ikke til hjelpe uansett tror jeg...

Skrevet

jeg vil gjerne beholde anonymknappen i visse forum...den er veldig grei å ha i feks rusmiddel,prov.abort og kjønnssykdomsdebatter...men sånn som her inne på 2.trim er den vel ikke alltid like "nødvendig"....noen ganger trykker jeg bare automatisk på den uten å egentlig tenke over det...

meeeen nå er jeg absolutt ikke en av de som trakasserer og mobber andre,det syns jeg bare blir for dumt....har sett mange her inne (både anonym og med nick) som rett og slett oppfører seg som umodne,fjortiser...jeg mener vi bør kunne oppføre oss ordentlig her inne og heller støtte hverandre,vi er da vel voksne mennesker som er eller skal bli mødre....og om man så har et problem med en enkelt person kan man heller si det direkte og saklig i en pm enn å henge ut vedkommende i det åpne,sånne ting kan såre mer enn man tror...

Skrevet

Hva med å fjerne anonymknappen i de fleste forumene, men opprette et eget anonymforum. Da kan de som vil spørre anonymspm og andre svare anonymt.

Skrevet

syns du det er vemmelig her nå????? var mye verre når jeg nettopp kom innpå 2 tri. for 11 uker siden. da var det ille da! syns det er ganske så kosleig her jeg nå:o) alle spydige klarer en likevel ikke å fjerne.

Skrevet

kun ett anonymforum vil nok ikke holde,men at knappen kan fjernes fra mange forum er nok helt sikkert...feks er den egentlig overflødig her inne,for har man et spm er det sikkert et annet forum som dekker det emnet og man trenger ikke være anonym her...men som jeg sa over her er det visse forum og innlegg man helst vil være anonym på uten at jeg skal ramse opp listen jeg mener den knappen er helt ok på....

Skrevet

Hva FAN er galt me anonymknappen??? Satan dere er så jævli teit i hodet som tror dere er tøffe siden dere tør å vise hvem dere er!! Dere kan drit og dra alle sammen, anonym er kongeknappen!!!

Hehe, tøyser.... Anonymknappen er noe TULL, få den vekk!!

(skriver meg selv aldri som anonym men må gjør det nå siden sikkert noen ble forbanna på meg allerede da de bare leste første setninga, hehe - tøysa bare!)

Skrevet

Om du signere med anonym eller nick er man jo ganske anonym her inne uansett vis du ikke har lagt ut hele livshistorien din på ``din side``

+ bilder...

Da kan heller folk la være og legge ut profilene sine.

Jeg hadde ikke kjent igjen nabo kjerringa vis ho hadde vært her inne m/ lukket profil....

Signere med anonym fordi jeg er anonym her inne uansett i forhold til dere...Ingen kjenner meg!

Skrevet

Men la oss si "mamma1" har kontakt med "mamma2" i og med at de har gitt hverandre adressen igjennom postkassa og har hverandre på msn. Kanskje siden de har noe spesielt felles e.l. Så har "mamma1" et spørsmål til flere andre der hun øsnker å være anonym, kanskje siden det er et litt flaut spm. Da synes jeg hun skal kun skal få kalle seg anonym på hovedinnlegget.

Skrevet

Jeg er, har vaert og kommer alltid til aa bli anonym her inne, det er mitt lille privelegie, jeg skal ikke paa bimtreff osv for eksempel... =o) Selv om det sikkert ville vaert superhyggelig, men jeg er mest opptatt av aa kunne snakke med dere, bli "kjent" med noen og ha en fin tone med hverandre her inne, uten at noen vet hvem jeg er. Men likevel synes jeg det er fint at man vet at det er jeg - likevel - med fast nick som uttaler meg, da er man i hvert fall samme person hele tiden og kan bli snakket til direkte, uten at jeg avsloerer hvem jeg er. Synes det er litt av luksusen, og har ingen profil og sender ikke pm'er heller, selv om det sikkert ogsaa er veldig koselig.

Anonymknappen boer ikke vaere noedvendig, man kan jo bare kalle seg Anonym (og et tall eller noe) og ikke ha noen profil, saa er man jo alltid anonym.

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Synes ditt forslag egentlig var veldig fint. At man kan legge inn hovedinnlegg som anonym :-)

Skrevet

Ja god ide! Og kanskje at de hovedinnleggene som er signert med anonym kan folk få lov å svare anonymt på. Om hovedinnlegget handler om anal, erfaring av utroskap e.l. skjønner jeg den som svarer vil være anonym... Eller blir det for avansert?

Skrevet

Så lenge det er sånn som vi har det her inne nå, så er det i grunn greit. Var skikkelig ille da jeg var på 1 tri. Turde nesten ikke spørre om noe fordi folk hakket ned på en med en gang. Er godt å kunne gjemme seg litt vekk i mengden både med spørsmål og svar innimellom.

Skrevet

Jeg er totalt uenig i fjerning av anonymknappen.

Det er veldig synd at den blir brukt av folk som slenger dritt, men det bør heller raporteres videre så vedkommende kan få tilsnakk eller i verste fall bli utestengte.

Jeg vet at mange bruker anonymfunksjonen, ikke for å være spydig, men rett å slett fordi de ikke vil ut med nicket sitt på enkelte ting de lurer på, saker de gjerne syns er flaut osv.

Men jeg bruker den fordi jeg rett og slett kjenner så mange her inne, på godt og vondt og de vet hvem jeg er og kan bruke mye mot meg.

Har også venner som kikker innom og vet hvem jeg er og det er ikke alltid jeg vil at de skal se hva tanker jeg har.

Heldigvis gjør anonymfunksjonen at jeg faktisk får svar på ting jeg lurer på, og kan svare på spørsmål.

Dessuten er det prøvd flere ganger å få fjernet funksjonen, men det er en grunn til atd en er der, og de vil ikke fjerne den.

Så dere kan egentlig konsentrere dere om koselige ting heller, og overse de sure anonyme, eller meld dem inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...