♡ snart 3barnsmamma Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Noen som vet hva det kan være? Jeg har ikke vondt i øret, men det klør innimellom, og hvis jeg klør meg masse så blir det selvsagt hovent og vondt. Men det renner klar væske fra det, ikke sånn at det renner utover, men nok til at jeg kjenner det, og at når det tørker så kjennes det i øret, og det blir litt tett inni der. Vanskelig å forklare skikkelig. Har hatt det nå kanskje i to uker, men siden det ikke har gjort vondt så har jeg ikke brydd meg noe med å få sjekket det. Men nå begynner jeg å bli lei, samt at jeg sliter med det om natta. Når jeg ligger med det øret opp så kjennes det ut som om det tettes, og ligger jeg med det øret ned så kjenner jeg at det renner litt fra det, samt at det blir tett der når jeg ligger helt ned på puta. Er det noe som bare går over, er det noe jeg kan gjøre selv, eller bør jeg oppsøke lege?
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 høres ut som noe som har gått lekk, men aner ikke hva. ville ringt legen snarest imorgen, om ikke legevakten idag... hadde noe lignende engang en q-tips kom litt for langt inn i øret, men er så mange år siden så husker ikke hva det var..
Makko med to små gutter Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Tipper du har fått en ørebetennelse eller no. Gå til legen!
Zikosu og William Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 oppsøk lege...men i mellomtiden kan oppvarmet ojle hjelpe...kjenn etter at den ikke er for varm før du heller den inn i øret da....og legg en bomullsPAD utenfor øret så ikke guffa renner overalt...silkeskjerf over øret hjelper også...hatt ørebetennelse tre ganger og disse tingene funker som f***...var en gang jeg kjente jeg holdt på å få betennelse igjen og da var det bare å helle inn olje og holde silkeskjerf på et par dager så gikk det over....slapp legebesøk og penicillinkur,sparte endel på det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå