Gjest Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Har ikm i dag, men testet ikke i dag tidlig. Angrer på det nå. Skal teste i morgen tidlig igjen. Tok en test i går, den ble negativ, men tror det skjedde noe feil, for kontrollstreken ble mye svakere enn den pleier å bli. I tillegg har jeg ikke sett snurten av TR enda og den kommer alltid presis eller en dag eller to fortidlig. Jeg har ALDRI opplevd at den har vært forsinka før. Men kan jo hende jeg stresser for mye også. Symptomer - puppene er mer ømme enn de pleier å være får tr kommer - kjennes ut som om det "sprenger" i livmorsområdet i magen - blir fort hissig :S - vondt i korsryggen i flere dager - blir fort sliten - har lyst på mat hele tiden - tørst - kvalm om kvelden, natta og morgenen Håper virkelig på en positiv test i morgen tidlig:)
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Så spennende =) Du MÅ holde oss oppdatert på hvordan det går da!! selv må jeg vente nesten to uker før jeg kan tenke på å teste, og ventetiden er laaaang Lykke til! krysser fingrene for at du får en positiv test i morgen :-D
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Takk takk Skal holde dere oppdatert. 2 uker er leeeenge å vente, Jeg synes spesielt 1 pp var ekstra lang. Noe denne dagen også har vært Skulle tesat i dag tidlig.
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Hehe, ja. Men den som venter på noe godt...hehe. Blir kjempespennende for deg i morgen altså :-D
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 Skriver GRATULERER her og jeg :-D Hipp hurra for dere!! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå