Piipii Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Har kastet oppskriften til grøten, så lurer på om noen please kan fortelle meg hvor mye det skal være av hvert til en porsjon grøt, haster litt
yasmina Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Bland sammen til du syns det faar passelig konsistens du, gaar helt fint det Bare husk at den tykner litt hvis den staar litt.
Piipii Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2008 Ok, men vet du sånn ca hvor mange skjeer det skal i for at det blir en hel porsjon?
Piipii Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2008 Og forresten skal den blandes med melk eller vann
yasmina Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 Huff, mini er 19 mnd naa og har ikke spist groet siden han var 11 mnd, men pleide aa lage av ca 1 dl morsmelkerstatning og saa roerte jeg bare til jeg syns det var passe tykt.
Piipii Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. januar 2008 Ok da prøver jeg det, takk for hjelpen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå