Maud Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Nå har vi flyttet, kommet ganske greit på plass og jeg merker behovet for sosial omgang. Dessverre ser ikke barselgruppa ut til å fylle behovet. Lurer derfor på om dere treffes noe. Sender deg en PM Coscos for å finne ut om vi bor i nærheten av hverandre.
coscos Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Hei Maud, Nå har jeg akkurat sendt deg en PM. Lenge siden jeg har vært på disse sidene, og så går jeg inn i dag, og hadde en ulest post! Som jeg nevnte for deg i meldingen, så har vi også hatt Follo-treff et par ganger. Moomy, Vimsemor, Tebekaa og jeg har møttes i Ski. Planen var at vi skulle møtes før jul også, men det ble avlyst pga. sykdom (selv ble jeg lagt inn på sykehus og ble værende hele julen). Regner med at vi prøver å få til et treff om ikke altfor lenge. Har ikke sett at det har vært så mange fra Kolbotn her. Selv bor jeg helt syd i kommunen, men er mobil :-) Synd at ikke barselgruppa du er kommet med i, fungerer, det er gjerne slik man kommer i kontakt med andre likesinnede. Ellers vil jeg nevne at det er åpen barnehage på helsestasjonen på Kolbotn på mandager og torsdager (har ikke prøvd dette ennå, men tenkte å gå dit en dag), og babysang i Sofiemyr kirke er også populært. Håper det er flere fra Follo som kaster seg på denne tråden. Jeg skal prøve å bli litt flinkere til å gå inn på disse sidene nå fremover :-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Er jo fra Follo og er forholdsvis mobil... Mellom skolegang, barnehagelevering og henting.
turbomamma til 3 Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Jeg er også fra Follo, nærmere bestemt Kolbotn.
tebekaa Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Er innom disse sidene innimellom jeg også, selv om det blir stadig sjeldnere. Har tid til lunch-avtale eller trilleavtale, jeg. Eller begge deler. Skal jo uansett både spise og gå turer. Kanskje vi kan ta neste lunch-treff på Kolbotn, evt. kombinert med en trilletur? For meg er fredager kjempefine dager, for da har jeg nesten aldri andre planer enn å kose meg:-) Ellers så er det Moden mamma-treff på Vigeland kafe på Majorstua på onsdag kl. 13. For både mammaer med baby i mage og i vogn. Jeg skal dit. Mer info på BiM - gravid i moden alder. Ses vi snart, da?
coscos Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 God morgen! Jeg stemmer for å få til et treff på Kolbotn (eller Ski), med trilletur. Er opptatt nå førstkommende onsdag så kan ikke bli med på treff i byen. Ellers ledig 2. hver fredag (de andre fredagene er det treff med "gamle" BIM- modne mammaer), så fredager er forsåvidt en fin dag. Hva med neste fredag, 1. februar? Kanskje best å bare sette en dag, og se hvor mange som kan?
tebekaa Skrevet 21. januar 2008 #7 Skrevet 21. januar 2008 Blir gjerne med jeg! Skal ha barnedåp den helgen, men må jo ta meg tid til litt kos likevel:-) 11? 12? Hva passer best, og hvor møtes vi? Kunne kanskje vært en ide å prøve ut noen av de nye kafeene på Kolbotn? Får lodde stemningen litt og se hva dere andre synes.
Maud Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. januar 2008 Jeg skal også ha navnefest den helgen. Satser imidlertid på å ha alt under kontroll (;-)) fredag formiddag, så jeg vill gjerne være med. En kafé på Kolbotn høres supert ut. Vet ikke hvilke som er nye, men i den i Kolben er det god plass både til voksne og til vogner. 11 er fint for meg, da har jeg noen timer før svigermor kommer.
coscos Skrevet 21. januar 2008 #9 Skrevet 21. januar 2008 Kafeen i Kolben er greit for meg, og kl 11 passer også fint her. Jeg kan sende en melding til moomy og Vimsemor, i tilfelle de ikke er her inne så mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå