Gå til innhold

Lyster??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Bare lurer på om noen har noen lyster på noen spesielle matvarer?

de som jeg kjenner som er gravid har noen rare matlyster.. men jeg føler jeg ikke har noe jeg spesielt har lyst på.. så hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har igrun ikke så stor matlyst men det som frister om jege r sulten er da brødskive med leverpostei og jeg liker egentlig ikke leverpostei..

Skrevet

nei, ikke hele tiden iallefall.Men får sånn plutselig innfall og bare MÅ ha sjokoladepudding..

Skrevet

Jeg har ikke noen spesielle lyster..

Men drikker eplejuice mer enn før.

Skrevet

Desserter!! og frukt teer:-)

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Har ikke lyst på noe jeg. Sliter med å få i meg mat og tvinger meg selv til å spise, men ksnakje det kommer etterhvert?

Skrevet

Er veldig glad i all frukt men ingenting slår bensinlukt...

Aner ikke hvorfor men jeg kunne luktet på bensinpumpa dagen lang.

Vet at det ikke er så bra, så jeg prøver å holde meg til å stå vedsiden av sambo når han fylle bensin:-)

Skrevet

Jeg har helt kick på wienerpølser i lompe... Og det går knapt en dag uten at jeg spiser minst en appelsin. Utenom det har jeg ikke så god matlyst jeg heller, så det sklir ned en del frukt her og. Smoothie er en stor favoritt, mye fordi jeg føler det ordner med tørsten også =)

Skrevet

Jeg har ikke lyst på noe annet enn blåbær-smoothie og hjemmelaga blåbær is. Aller helst vil jeg ut å plukke blåbær, men det er vanskelig nå gitt.

Skrevet

Jeg har hatt lyst på peanøttsmør i tre dager nå. Pleier vanligvis aldri å spise det...

Skrevet

Jeg liker egentlig ikke sjokoladekake.

men i uke 18 fikk jeg dilla, nå må jeg ha det i hus just in case:)

Skrevet

Jeg MÅ ha broccoli, pink lady-epler og jordbæryoughurt :)

Skrevet

maiskobber med smør!!! mmmmm

Skrevet

Eller anti-lyster???

Jeg er helt anti kjøtt om dagen!!! ...men til de grader pro jordbærmilkshake!!!

Skrevet

Lystene mine er veldig varierende, i det ene øyeblikket må jeg ha appelsin, det neste er det sylte agurker som gjelder.

Godteri har jeg faktisk mistet litt lysten på.

Skrevet

Appelsin er tingen nå!

Sjokolade også for den slags del, men slik har det jo vært før jeg ble gravid også, så;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...