Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå føder den ene etter den andre rundt meg. Føles litt urettferdig, he he. Er så frustrerende at en ikke kan gjøre noe fra eller til! Er jo selvfølgelig mange tips, men ikke noe jeg har hørt hjelper seriøst, annet enn: "du må bare vente tålmodig!" Dårlig med tålmodighet, og masse lyst til å se babyen. Kunne jeg bare trylle.. ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres kjent ut du... Hva jeg ikke skulle gjort for å møte ungen min nå!!

Har 22 dager igjen (er jeg fødeklar nå da?) og syns "alle" her inne plopper ut ungene sine i hytt å pine. Uten å gjøre noe for det...

Jeg er bare veldig glad for at ingen av vennene mine rundt meg er gravide og føder før meg, da hadde jeg gått i hi tror jeg...

Skrevet

Vet du, jeg har sånn medlidenhet for deg. Jeg har 19 dager igjen til termin, og har ikke vært lei en eneste dag.. fryd og gammen hele tiden, til idag...!!!

tårene bare kommer, jeg har herved begynt å kjent på de etterlengta følelsene "å være lei"

jeg har vært bekymra jeg, fordi alle sier man må bli litt lei for å innstille seg på fødselen.. Nå er de her.. hehe..

Så alle som er nærme termindatoen, og forsåvidt alle andre som er lei også.. Uff.. jeg føler med dere! ;)

Skrevet

Så lei jeg også, og jeg har "bare" 3 dager til ordinær termin... Jeg har ventet siden jul, det har vært 3 laange permisjonsuker nå. Har hatt lit kynnerer, litt slimutflod med blodspor- men ikkeno skjer... så det er bare å vente å vente igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...