Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Jeg sniker meg inn her for å høre med dere når dere begynte med mammaklær. er bare i uke 9, men med noen ekstra kilo pga konstant spising (for å holde kvalmen unna) og veeeeeldig oppblåst mage så er det flere bukser som er blitt ubehagelig stramme allerede nå. Har noen som fortsatt går bra, men tror ikke det er så mange ukene til jeg drar på meg mammabukse. Magen kom fort sist så da kommer den vel minst like fort denne gangen. Når begynte dere som har vært gravide før med mammaklær?
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Uke 9-10 kjøpte jeg første buksa som jeg brukte om jeg skulle ut av huset for de andre pressa sånn, nå er jeg uke 15 og bruker kun mammabukser nesten uten om dongeribukser med veeeldig lavt liv.. Sist brukte jeg mine egne bukser frem til siste mnden..
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Haha, kjenner meg igjen; hadde mye større mage de første par månedene enn 3. og 4. mnd. Pga luft, kvalme, generell oppblåsthet, forstoppelse og slappe muskler i tarmsystemet.Måtte ha mammabukser allerede i 2.mnd!!! Kjæresten min skjønte ingenting....hehe
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 jeg begynte med mammabukser i uke 12, magen bare pottet ut Og jege r førstegangsfødene! Så vil anbefale deg å kjøpe mammaklær på salg, det har jeg gjort hm har masse coolt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå