mammadalten :) Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 hører til her om 2 dager så spør her- bare jeg som ikke bestemmer over babyen? synes "alle" sier de bare drikker noe søtt eller dytter på magen hvis en stund siden sist så får de kontakt? lille arvingen i magen her bestemmer helt selv.. men aktiv mange ganger om dagen men aldri når jeg så kalt prøver det.. for godt sove hjerte der inne eller fortsatt god plass ? blir glad for svar- i hvilken uke det gjelder
gulda Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Denne gutten her har nok også sin egen lille vilje. Ha prøvd å få ham litt våken når f.eks kommende tanter kribler etter å kjenne spark, men nytter ikke! Og så når en f.eks skal sove, så tar han av, he he. 40 uker i morra, og har til dags dato ikke merket noe som gjør ham våken og livlig -hverken kaldt, varmt, søtt, dytt e.l. Så det er foreløpig en egenrådig liten gutt som snart skal ut til oss ;o)
mammadalten :) Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2008 "godt"å høre fler har det sånn da-føler at man skuffer de nære kjære liksom er 28 uker på tirsdag.. og har også en mamma,søster&beste venninne som gjerne vil kjent den lille oftere men får aldri påvirket den.. typisk menn det.. så kanskje det er en liten gutt her også.. vil ikke vite vi.. ;)uff hørtes ut som jeg hadde det ille med menn- har jo verdens beste av dem Takk for svar & lykke til med fødsel når den kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå