noLadyjustME Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Til dere med barn under 1 år...hvilken avtale har dere med bf?hvor ofte og lenge treffer bf barnet? Lurer veldig på hvordan andre gjør..tips og råd til å få en god avtale?kan jo nevne at vi ikke akkurat er bestevenner, han er ikke noe "snakkende vesen", jeg er stikk motsatt.. På forhånd takk:-)
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 To faste dager i uka fra kl tre til lucas finner det for godt å sove.. fungerer som oftest nogenlunde ok bortsett fra noen skjær i sjøen..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 vi hadde samvær hjemme hos meg i starten. det funket i grunn dårlig. stemningen mellom oss var ikke på topp og det merket selvsakt småen. så han bare hylte. etter noen uker begynte jeg og gå ut. så hadde de samvær hjemme hos meg mens jeg gjorde andre ting et par timer fra 4 måneder hadde han småen med seg i noen timer, 2 ganger i uken. (men jeg amet så ikke lenge). ved 6 måneder så hadde han 6 timer annen vær søndag og noen timer vær onsdag. sånn har vi det enda (men far "passer" om jeg skal noe). m,en nå er det av den enkle grunn at tiden ikke strekker til hos far. småen er nå 14 måender. jeg vet ikke hvor gammelt barnet ditt er ovs. men dere må finne ut hva som er til det beste for småen. om far er oppegående osv så vil det kansje være bedre om han har barnet med seg eller du går ut. i stedet for at barnet skal merke den dårlige stemningen så mye. uansett. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå