elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 I august kjøpte jeg extentions fra solbrillesalongen.com. Sånne som du smelter inn i håret. Hadde ei venninne som festet de på meg, hun er frisør men hadde bare gjort det en gang før. Så resultatet ble vel ikke det beste. Etter 2 uker hadde disse festene på en måte festet seg i hverandre så jeg fikk jo en helt ekstrem kjempefloke, selv om jeg hadde stellt håret etter beste evne. Fikk da ei anna venninne til å ta de ut. SÅ jeg har egentlig skikkelig dårlig erfaringer med sånn hår.. MEN, så har jeg ei venninne som nylig fikk sydd på extentions, og det ble kjempefint. Så nå vurderer jeg det igjen.. Dere som har. Hvaslags festeordning har dere? HVor har dere kjøpt håret? Hvor lenge varer det? Går det an å få kjøpt hår som har litt fall i seg? - Da mitt hår har det? Hvor mye penger må jeg regne med å bruke på det, og evt hvor anbefaler dere å kjøpe extentions? *takker for svar*
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Jeg er ikke fan av sy på hår jeg da, men det er meg, jeg liker best de med keratin som man smelter på, MEN det MÅ gjøres ordentlig av noen som kan det.. Jeg hadde ei fra klassa som satt på meg og det ble som du sier at det klumpa seg i hverandre, hu var ikke flink og sette på og gjorde det ikke ordentlig.. Jeg anbefaler deg og kjøpe extensions (dette er sånn som du fester med lim da (keratin) på nahair.no, han som driver det er seriøs og det er trygt og betale med kort og han sender varen neste dag, han er også veldig flink til og svare på spm du har ang extensions og han selger også produkter som er beregna på extensions til en billig penge hos seg.. Det han selger er 100% ekte hår..
Silje *trebarnsmamma* Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Gå til en proff!! Da er du sikker på at det håret du får påsatt er av beste kvalitet... Vi har hatt masse ttrøbbel med kunder som har kjøpt hår på internet, får visst kjøpt diverse maskiner til hjelp ved påfesting også.... Men resultatet blir sjelden eller aldri bra. Så hvis du vil beholde hårkvaliteten din, få et fint og naturlig resultat som holder lenge og er verdt hver krone det koster, så bør du absolutt gå til en frisør som har kurs og erfaring på området. og ja, det finnes både med fall og krøller. ca 3500-4500 koster håret på salongen hos oss, alt etter hvor mye hår som settes på. Ex-børste og shampo/balsam spes for ex-hår er et must! Da vil du antagelig ha tykt, langt håt i ett halvt år framover :-) Lykke til!
winneboo Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Jeg har hairextentions å betalte i grunn dyre dommer for det. Men nå satte jeg det på hos frisøren min som bestilte håret å har blitt kåret til Norges beste innenfor h.e. så jeg blir alltid fornøyd hos henne. Hun smelter på håret men ingen av mine tuller seg sammen, men det er jo meningen at man skal passe på å gre håret å sitte å dele disse lengdene hver dag så de ikke floker seg i hverandre. Så dette gjør jeg hver kveld mens jeg ser på tv så har blitt en vane. Det håret jeg har har naturlig fall i seg men jeg kan få det helt rett ved å gre det ut å bruke rettetang. Dette er ekte hår forresten. Jeg betale ca 5000 kr på det.husker ikke helt. Bare at det var dyrt..hehe.. er andre gangen jeg har det nå.
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2008 ok. takker for svar! Noen som tilfeldigvis har kjennskap til afro hair and art i stavanger? Vet at de driver med extentions.
snartmammapåny Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Jeg har akkurat fått mitt hår kjøpt på ebay. Har kjøpt clip-on extention. Det greide med det er at du setter på og av håret når du trenger det:) Selv har jeg ikke behov for langt hår til en hver tid, så å kunne sette det på og av selv når jeg skal noe er supert. Håret var av bra kvalitet, sammenlignet det med en venninde som hadde betalt 1500kr for sitt hos en frisør og mitt ebayhår var både fyldigere og finere i kvaliteten. OG det beste av alt: Jeg betalte 250kr inkludert porto:) Det er ekte hår så det kan farges og krølles etter eget ønske.
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. januar 2008 Har du en link eller? ikke kjent med ebay jeg. Sitter de godt disse clip on clip off extentionene? og er enkle å ta av og på?
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 20. januar 2008 Noen som kanskje vet hvor de selger sånn bodywawe extentions og? sånne mer litt krøller i?
snartmammapåny Skrevet 20. januar 2008 #9 Skrevet 20. januar 2008 om du bare søker etter "hair extention" i søkemonitoren på ebay så får du opp MASSE forskjellig i alle prisklasser. De har alt fra afro til stritt, og også med litt bølger i. Jeg har handlet hos denne selgeren da, dette er link til hans/hennes nettbutikk: http://stores.ebay.com/minihouse8888_weft-clip-in-extension_W0QQcolZ4QQdirZ1QQfsubZ13974638QQftidZ2QQtZkm Denne selgeren er av de billigeste jeg fant på ebay. Tenkte å prøve noe billig før jeg invisterte i noe dyrt. Ville se om det var noe som ble brukt;) men ser jammen ut som jeg ikke trenger å kjøpe noe dyrere, for det billige var jo bedre enn det som kostet 1500 i norge;)
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 20. januar 2008 Hmm.. Då tror jeg kanskje at jeg skal prøve de! ingen dum ide altså)
Carburetti Skrevet 20. januar 2008 #11 Skrevet 20. januar 2008 Klua: holder det med bare en sånn "remse" som jeg finner i linken din? Holder den til rundt hele hodet, liksom?
snartmammapåny Skrevet 20. januar 2008 #12 Skrevet 20. januar 2008 Carburetti: Kommer ann på hvilken du ser på. om det er 100g så skal det holde til et helt hode. Jeg kjøpte 100g og det er nesten slik at jeg kan droppe å ha i et par av de minste remsene. Jeg har en med 8deler og som er 20tommer lang, altså 52cm. Der er slike lange remser og, er det de du ser på? de kan jeg ikke noe med...
Carburetti Skrevet 20. januar 2008 #13 Skrevet 20. januar 2008 Ja, tror det er den jeg har sett på også. De som er en og en er vel sånne som skal limes, det skal jeg ikke ha ennå...Vet du om det går an å farge dem?
Synne&TheTerminator Skrevet 20. januar 2008 #14 Skrevet 20. januar 2008 du kan jo vurdere det fra sara.no eller noe... Det er sånne klemmer, lett å feste på, og ta av... Men er dumt å måtte ta de av og på hver dag, men det sliter hvertfall ikke på håret...! Koster 1600, 100% ekte hår... jeg er fornøyd hvertfall.. Har fargetd et og å det er like fint..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå