KariMari Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Nope! Høres ut som en forkortelse for et annet navn. Milla med filla;-)
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 om jeg hadde fått ei jente så hadde jeg stappet henne opp igjen der hun kom fra og ventet til det hadde blitt gutt før jeg presset han ut igjen... Milla = mila= mil etter mil etter miiiiiilllll Milla= filla Milla = silda Ooo just cracking my self up hahahaha NEI jeg ville ikke ha kalt et jentebarn milla..
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Det er ikke det verste navnet det.. Men tror ikke jeg hadde kalt dattera mi det.
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 hadde ikke hatt noe problemer med det nei. Fint navn synes jeg
MammaTilNick Skrevet 20. januar 2008 #10 Skrevet 20. januar 2008 ei venninne av meg heter camilla, men kalles milla...mer et nick enn som navn...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. januar 2008 #11 Skrevet 20. januar 2008 jeg hadde ikke kaldt min jente milla. men det hadde ikke gjort meg noe at du kaldte din jente milla ;-)
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #12 Skrevet 20. januar 2008 Nei, ville aldri navngitt barnet mitt Milla, men det er et greit navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå