Gå til innhold

om du fikk ei jente


Anbefalte innlegg

Skrevet

kunne du gitt henne navnet Milla?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope! Høres ut som en forkortelse for et annet navn.

 

Milla med filla;-)

Skrevet

om jeg hadde fått ei jente så hadde jeg stappet henne opp igjen der hun kom fra og ventet til det hadde blitt gutt før jeg presset han ut igjen...

 

Milla = mila= mil etter mil etter miiiiiilllll

Milla= filla

Milla = silda

 

 

Ooo just cracking my self up hahahaha

 

NEI jeg ville ikke ha kalt et jentebarn milla..

 

 

Skrevet

Det er ikke det verste navnet det.. Men tror ikke jeg hadde kalt dattera mi det.

Skrevet

hadde ikke hatt noe problemer med det nei. Fint navn synes jeg

Skrevet

ja

Skrevet

ei venninne av meg heter camilla, men kalles milla...mer et nick enn som navn...

Skrevet

jeg hadde ikke kaldt min jente milla. men det hadde ikke gjort meg noe at du kaldte din jente milla ;-)

Skrevet

Nei, ville aldri navngitt barnet mitt Milla, men det er et greit navn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...