taztatura Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 flere hadde sett meg gravid i januar, og jeg sendte ut tilbakemelding til dere da jeg trodde TR kom...men det var ikke tilfellet likevel, og jeg har testet positivt Så mamalari, krin, fomle og ariel, dere hadde rett likevel (og stratosen tror jeg også, inne på DiB...?) MVH
stratosen_er mamma_ Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 så bra da..lykke til...er ikke helt sikkert på hva jeg har skrevet til deg men tenker jan/feb nå så tror d var d jeg sa sist:) med de beste ønsker for et vellykket sv.skap:)
Krin Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! For meg ser svangerskapet/fødsel ut til å gå bra=)))))) Lykke til..... Klem
taztatura Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2008 Tusen takk Kjempehyggelig at du sier det, Krin, er enda litt småskeptisk, eller vantro...hehe Ser du om jeg går gravid enda på bursdagen min, kanskje...? 230981
Krin Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 Ang fødselen din får jeg ikke nøyaktig dato men har en veldig følelse av at du føder etter bursdagen din men innen en uke etter. Ikke alltid så lett å få opp nøyaktig dato så tidlig i svangerskapet ting kan forandre seg underveis. Men det er bare å spørre når det nærmer seg så skal jeg prøve å se på deg igjen=))))))) Klem
Stine_ Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Hei Kan du se om du ser noe graviditet på meg også? Har pcos, vært prøvere i 3 år nå.. å skal begynne første pergokur denne mnd.. så håper det klaffer nå 050586 -
Mamalari Skrevet 21. januar 2008 #7 Skrevet 21. januar 2008 Gratulerer:) Fint du kommer med tilbakemelding, og morro at det jeg fikk opp stemte på deg, selv om jeg ble litt usikker etterhvert;) Ønsker deg lykke til videre i svangerskapet!
taztatura Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. januar 2008 Tusen takk for det ) Blødd pittelitt idag, men tror det skal gå greit... :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå