Gå til innhold

Hvor mye har/hadde dere lagt på dere i uke 20??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i 1 kilo minus siden før svangerskapet. Veier 56 kilo nå og er 1,62 høy. Når er det normalt å begynne å legge på seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen ting er normalt...

Alle er så utrolig ulike, at det er "farlig" å bare sammenligne kg. Jeg hadde selv gått opp 3,5 kg ved 20 uker og er fornøyd med det. Jeg har ikke vært kvalm eller uvell 1 eneste dag. Spiser sundt, har spist lite snop.

Noen legger ikke på seg før sent. Ei bekjent var ca 30 uker påvei før hun fant ut at hun var gravid.

Skrevet

Er 21+4, og har lagt på meg 3 kg. Har ikke vært kvalm eller dårlig. Regner med det begynner å renne på med kiloer nå snart!

Skrevet

er ca 5 mnd og har lagt på meg ca 5 kg,veier 58 nå..la på meg mye de to siste mnd av svangerskapet sist.

Skrevet

Har lagt på meg 4kg til nå (20 uker). La på meg 15 kg ved forrige svangerskap.

Skrevet

ingenting.. nå er jeg 25 kg og har lagt på meg 1kg

Skrevet

skulle stå 25 uker..hehe

Skrevet

hadde gått ned 6 kilo i uke 20...

Skrevet

herregud... jeg har lagt på meg 10 kg jeg... snart i uke 21... hehe...

Skrevet

Er bare kommet til uke 17, og er foreløpig 7 kg på minussiden. Har vert veldig dårlig, og kaster fremdeles opp en del, så regner ikke med det blir altfor mange kilo til de neste tre ukene.

Skrevet

Er jo så forskjellig fra person til person...har vel litt med utgangspunktet og hvordan formen er også...

Men jeg er i snart i uke 19 og gått opp bare 5,5 kg, venter tvillinger...

Så lenge det blir ett bra og sunt svangerskap er jeg fornøyd!

Skrevet

Var en kilo i minus rundt uke 20....men har lagt på meg ca 2-3 kilo siden da....er 22 uker på vei no.....

Skrevet

sist hadde jeg lagt på meg 2 kg i uke 20... blir spennende å se denne gangen...

Skrevet

er vel bare og bite i det sure eple og inrømme det vel. Har vel lagt på meg 14 kg...

Enda jeg spiser sunt og er aktiv. er vel bare en av de som legger på seg mye i begynnelse.. og kanskje ikke så mye på slutten, vi får se. Eller så får vi trimme det bort etterpå.

Men det virker som om det bare er de som har gått opp lite som tørr og skrive det her.. bortsett fra noen da så klart :)

Skrevet

Virker som det ja... Men har venninner som har både gått opp og ned ved uke 20... Men det virker som de av mine venninner som var ganske store fra før går opp saktere enn mine tynne medsøstre. Aner ikke om det er slik ellers rundt om og. Jeg trodde jeg skulle gå fort opp i vekt siden jeg er ganske tynn fra før. Men men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...