Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 kan vel fortsatt ta laaaang tid, men denne gangen tror jeg ihvertfall at det er rier!! Vondt i korsrygg, og skikkelige mensen-smerter... murrer litt innimellom disse takene også. Hvor lang tid kan det ta da mon tro? Og kan det være masrier, selv om de er foreløpig med jevne mellomrom?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 jeg holdt på i tre døgn, så det er veldig forskjellig
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Er tre dager over termin!! Håååååååååååååååper så mye men er redd jeg blir litt skuffa...
Siivi Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 det har eg hatt i snart en uke...me vondt korsrygg,og kynnere...og mensmserter...men har bare tenkt at d e tilfelidigt...og at eg bare har d slik,pga av vekten ¨på magen min...tror forsatt isje d e rier eg har
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Siivi: Har du virkelig gått med sånne tak med jevne mellomrom i en uke?!?! Kan jeg gå såå lenge? Ahh...deppa nå...
Siivi Skrevet 20. januar 2008 #7 Skrevet 20. januar 2008 heheh...ja tydeligvis...men eg vett kje om d e rier...men har di samme smertene som deg...og di kommer jo ikke regelmessig...ein i hytt å pine lissom Men eg har jo 2uker ijen til termin...så du e kansje heldig å føder snart!hehehe...tror eg går til termin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå