Gå til innhold

Boks til mesoft?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har da tenkt å bruke Mesoft-kompresser til å vaske babyen! Har da tenkt å ha disse i en slags boks med litt vann og olje i, noen andre som gjør det slik?

Trenger noen tips om hva slags boks som er grei å bruke til dette? Og hvor jeg kan få kjøpt denne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt Mesoft til babyen, men jeg har bare hatt de i pakken, også fuktet det antallet jeg trengte med vanlig vann - ingen olje.

Skrevet

vil tru at einkvar plastboks med tett lokk vil vera grei til det bruket. Har sjølv tenkt på dette, blir nok deilig å ha i stelleveska for eks :)

Skrevet

Vi gjør som Nybaby2009? .. Evt litt olje på hvis det trengs..

Skrevet

dette har jeg også tenkt på. Kommer til å ha de i pakken, men ha en pakke med zip lock poser tilgjengelig i tilfelle jeg ønsker å gjøre flere klar samtidig:)

Skrevet

Vi brukte dem til vesla.. vi hadde dem kun tørre og brukte vann.. evnt olje om ting "satt godt fast" ;) Barnelegen sa til oss at man ikke skal bruke for mye olje/såpe på nyfødte. Fordi man kan ødelegge hudens naturlige fettproduksjon om man bruker det unødig for mye

Skrevet

Tenkte at det kanskje var bedre med litt olje i vannet, siden vann tørker ut huden!? Vil prøve å finne en sånn våtserviett- boks som er hard ikke sånn myk en, å ha de i den :o)

Skrevet

Jeg bruker noen bokser fra IKEA til Mesoft.

De ligger iallfall i Bergen i barneavdelingen og kommer i 3pk og er formet som legoklosser på en måte. Kommer i 3 a blå/grønn/hvit eller 3 jentefarger som jeg ikke husker.....

Er avlange så du kan legge to bunker oppi med litt overlapping så det er enkelt å få ut en og en.

De kostet heller nesten ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...