Linnea&Julie Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Jeg har da tenkt å bruke Mesoft-kompresser til å vaske babyen! Har da tenkt å ha disse i en slags boks med litt vann og olje i, noen andre som gjør det slik? Trenger noen tips om hva slags boks som er grei å bruke til dette? Og hvor jeg kan få kjøpt denne?
DiddiDaddi Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Jeg har brukt Mesoft til babyen, men jeg har bare hatt de i pakken, også fuktet det antallet jeg trengte med vanlig vann - ingen olje.
ChanelK Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 vil tru at einkvar plastboks med tett lokk vil vera grei til det bruket. Har sjølv tenkt på dette, blir nok deilig å ha i stelleveska for eks
Minnie Mom Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Vi gjør som Nybaby2009? .. Evt litt olje på hvis det trengs..
HeidiC Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 dette har jeg også tenkt på. Kommer til å ha de i pakken, men ha en pakke med zip lock poser tilgjengelig i tilfelle jeg ønsker å gjøre flere klar samtidig:)
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Vi brukte dem til vesla.. vi hadde dem kun tørre og brukte vann.. evnt olje om ting "satt godt fast" Barnelegen sa til oss at man ikke skal bruke for mye olje/såpe på nyfødte. Fordi man kan ødelegge hudens naturlige fettproduksjon om man bruker det unødig for mye
Linnea&Julie Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. januar 2008 Tenkte at det kanskje var bedre med litt olje i vannet, siden vann tørker ut huden!? Vil prøve å finne en sånn våtserviett- boks som er hard ikke sånn myk en, å ha de i den )
It's all about me Skrevet 21. januar 2008 #8 Skrevet 21. januar 2008 Jeg bruker noen bokser fra IKEA til Mesoft. De ligger iallfall i Bergen i barneavdelingen og kommer i 3pk og er formet som legoklosser på en måte. Kommer i 3 a blå/grønn/hvit eller 3 jentefarger som jeg ikke husker..... Er avlange så du kan legge to bunker oppi med litt overlapping så det er enkelt å få ut en og en. De kostet heller nesten ingenting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå