nickoline og supermann Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Vi må ha nye støvler fram mot våren. Er disse noe bedre enn andre. Er jo en grei pris på de!
nickoline og supermann Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 20. januar 2008 Er de gode å gå i? Er de litt oppbygget inni? Er optatt av gode sko, siden jeg har problemer med bena selv. Har noe som heter hulfot, og dette er arvelig. Skal til ortoped med han i februar. Håper han ikke trenger såler.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Jeg har ikke titta så nøye på de jeg da, og nå er de i barnehagen. Jeg har ikke hørt ho har klaga på de, men nå er ho 3 år da, så det er vel begrensa av hva ho skjønner av det. Men jeg synes de sitter godt og har fin form.
nickoline og supermann Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2008 da skal jeg ta en ekstra titt på de. De ser fine ut , og siden de er litt fora også
Meg + 2 prinsesser Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 Får håpe gutten din ikke trenger såler da:/ Må du ha spesialsko eller?
nickoline og supermann Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. januar 2008 Det er blitt sagt at jeg skal ha det........ skal til sun-chris ortopediske så fort trygdekontoret har behandlet søknaden min. håper jeg kan bruke vanlige sko. feks ecco. Gråt da jeg så spesialskoutvalget på nett!!!!! Men det spørs om fotsengene får plass i vanlige sko!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå