Gå til innhold

Termin i august. Voksipose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Skal jeg kjøpe voksipose når jeg har termin i august? Hvor får jeg evt. kjøpt denne? Skal ha simo kombivogn hvis det har noe å si?..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Du trenger den kanskje ikke akkurat i august mnd,men det blir jo kaldere måneder etterhvert. Det er jo ikke noe bortkasta å ha,ettersom du kan bruke den i flere år...jeg brukte min til jenta mi var to,men da sluttet hun å sove,skal ta den i bruk igjen dette året;-)

Jeg kjøpte min brukt for 400 kr,helt greit det. Ellers har de den vel i de fleste baby/barneutstyrs butikker landet over...

Lykke til!

Skrevet

Jeg har termin i April, og har bare kjøpt lamme skinn som hu kan ligge på. Også Dyne og ull-teppe til og ha oppå dyna.. Burde holde varmen da altså! Skal ikke kjøpe voksipose eller noen annen slaks pose.

Skrevet

Tulla mi blir snart to og bruker voksiposen sin enda. den har vært god å ha. Men du bør sjekke hvor god plass det er i kobivogna... Kan hende det blir litt trangt med voksi?? Finner jo mange andre fine poser også!:)

Skrevet

Du får forresten kjøpt både sommer og vinterdyne til å ha inni voksien. Vi har bare vinterdyna, og bruker den også bare om vinteren...:) De har posen i de fleste utstyrsbutikker. Hvis du bor i tr.lag kan du jo kjøpe den billigere der de lager den (husker ikke hva stedet heter, må høre med mannen som kjenner hun som fant den opp). Om du velger å kjøpe brukt kan du kjøpe nytt trekk relativt billig!:)

Skrevet

Voksiposen er veldig kjejj å ha siden man kan bruke den så lenge=)

Anbefales

Skrevet

Jeg elsker voksiposen. Har hatt den til begge mine barn! Genial syns jeg:-) Har kjøpt sommerposen også. Bytter etter været! God både sommer og vinter! Jeg har brukt den i Simo kombivogn, plass ikke noe problem!

Skrevet

elsker voksiposen min, lille som blir 3 i mars bruker den enda.

kan anbefales

Skrevet

Kjøpte termodyne og en sommerdyne og sydde selv. Sparte masse penger på det, og det var ikke vanskelig! (Har ikke tatt i en symaskin på 10år..) Anbefales:)

Skrevet

Vi fikk baby i juni sist og fikk en Voksi i dåpsgave den høsten.

Vi brukte den i to sensonger. Bruker den nå på nytt til nr to :o)

Elsker Voskiposen vår. Nå har jeg i tillegg skaffet en bæreplate til posen, slik at man slipper softbag eller hardbag. Genialt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...