Høstspire 2011 Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Hei! Skal jeg kjøpe voksipose når jeg har termin i august? Hvor får jeg evt. kjøpt denne? Skal ha simo kombivogn hvis det har noe å si?..
Noramor+Sara kommer i april Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Hei! Du trenger den kanskje ikke akkurat i august mnd,men det blir jo kaldere måneder etterhvert. Det er jo ikke noe bortkasta å ha,ettersom du kan bruke den i flere år...jeg brukte min til jenta mi var to,men da sluttet hun å sove,skal ta den i bruk igjen dette året;-) Jeg kjøpte min brukt for 400 kr,helt greit det. Ellers har de den vel i de fleste baby/barneutstyrs butikker landet over... Lykke til!
Katharina88*Angelica08 Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Jeg har termin i April, og har bare kjøpt lamme skinn som hu kan ligge på. Også Dyne og ull-teppe til og ha oppå dyna.. Burde holde varmen da altså! Skal ikke kjøpe voksipose eller noen annen slaks pose.
flypapir Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Tulla mi blir snart to og bruker voksiposen sin enda. den har vært god å ha. Men du bør sjekke hvor god plass det er i kobivogna... Kan hende det blir litt trangt med voksi?? Finner jo mange andre fine poser også!
flypapir Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 Du får forresten kjøpt både sommer og vinterdyne til å ha inni voksien. Vi har bare vinterdyna, og bruker den også bare om vinteren... De har posen i de fleste utstyrsbutikker. Hvis du bor i tr.lag kan du jo kjøpe den billigere der de lager den (husker ikke hva stedet heter, må høre med mannen som kjenner hun som fant den opp). Om du velger å kjøpe brukt kan du kjøpe nytt trekk relativt billig!
=)mamsen=) Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Voksiposen er veldig kjejj å ha siden man kan bruke den så lenge=) Anbefales
kropp Skrevet 20. januar 2008 #8 Skrevet 20. januar 2008 Jeg elsker voksiposen. Har hatt den til begge mine barn! Genial syns jeg:-) Har kjøpt sommerposen også. Bytter etter været! God både sommer og vinter! Jeg har brukt den i Simo kombivogn, plass ikke noe problem!
kua kalva,drektig igjen Skrevet 20. januar 2008 #9 Skrevet 20. januar 2008 elsker voksiposen min, lille som blir 3 i mars bruker den enda. kan anbefales
*bemo* - venter tvillinger:) Skrevet 21. januar 2008 #10 Skrevet 21. januar 2008 Kjøpte termodyne og en sommerdyne og sydde selv. Sparte masse penger på det, og det var ikke vanskelig! (Har ikke tatt i en symaskin på 10år..) Anbefales:)
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #11 Skrevet 21. januar 2008 Vi fikk baby i juni sist og fikk en Voksi i dåpsgave den høsten. Vi brukte den i to sensonger. Bruker den nå på nytt til nr to ) Elsker Voskiposen vår. Nå har jeg i tillegg skaffet en bæreplate til posen, slik at man slipper softbag eller hardbag. Genialt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå