kokkelimonke Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 http://www.furisdead.com/feat/ChineseFurFarms/ Måtte bare dele den med dere. Jeg fatter det bare ikke. Virkelig!
MammisOgTøffer`n Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Tør ikke jeg heller,hehe........ Hva handler den om?
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Ikke se.. Jeg fikk den på facebook, og det var nesten så jeg kastet opp.. Hvis det er den filen jeg tror det er.. Om pelsing av dyr - som ikke er død.. Helt sinnsykt.. Der kort fortalt om hva den handle om, ikke sett denne - men regner med at det er den samme.. Så nå trenger dere ikke inn å se...
nickoline og supermann Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 den har jeg ingen planer om å se nei!
☆Anonymia☆ Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 huff nei det der orker jeg ikke se.. grusomt.. har ikke ord..
MammisOgTøffer`n Skrevet 20. januar 2008 #7 Skrevet 20. januar 2008 Nei, da dropper jeg å gå inn jeg og..........Fytti.........
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #8 Skrevet 20. januar 2008 Ja, jeg veit om det, og er IKKE intressert i å se det... Orker ikke minnes på det som skjer der borte..ingenting vi får gjort med det uansett. Untatt å totalt boikotte alle kinesiske varer og alt som har med kina å gjøre...skal se om jeg får til det på et vis..men det er vanskelig det også. MØKKA nasjon som henretter folk, flår levende dyr og tvinger kvinner til å ta abort eller sette bort barna sine pga den jævla et barns politikken!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå