Gå til innhold

Har dere sett noe så grusomt ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tør ikke jeg heller,hehe........

 

Hva handler den om?

Skrevet

Ikke se.. Jeg fikk den på facebook, og det var nesten så jeg kastet opp.. Hvis det er den filen jeg tror det er.. Om pelsing av dyr - som ikke er død.. Helt sinnsykt.. Der kort fortalt om hva den handle om, ikke sett denne - men regner med at det er den samme.. Så nå trenger dere ikke inn å se...

Skrevet

den har jeg ingen planer om å se nei!

Skrevet

huff nei det der orker jeg ikke se..

grusomt..

har ikke ord..

 

Skrevet

Nei, da dropper jeg å gå inn jeg og..........Fytti.........

Skrevet

Ja, jeg veit om det, og er IKKE intressert i å se det... Orker ikke minnes på det som skjer der borte..ingenting vi får gjort med det uansett. Untatt å totalt boikotte alle kinesiske varer og alt som har med kina å gjøre...skal se om jeg får til det på et vis..men det er vanskelig det også.

MØKKA nasjon som henretter folk, flår levende dyr og tvinger kvinner til å ta abort eller sette bort barna sine pga den jævla et barns politikken!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...