lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 I morgen suser jeg avgårde til siste etappen:) Ganske godt, 2. tri har vært et behagelig, men laaangt trimester. Lykke til videre alle, så sees vi på 3. tri!!
prins&prinsesse Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 heldigrisen deg... synes også dette er fryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyktelig langt. ikke kjekt i det hele tatt.. men vi sees om noen uker.
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2008 Vi sees ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå