Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Jeg har en sønn som fyller 7 år nå snart...og har tenkt å arrangere et barneselskap for han - nå er jeg i den situasjonen at jeg har en kronisk sykdom så jeg er mye sliten...men vil jo at sønnen skal få en vanlig feiring for det...så mitt spm er om barnefar er med når dere lager til selskap? Tenkte høre med han om han ville vere med å grille pølser eller noe ( håper å kunne grille ute når ungene kommer...- håper veret er på vår side!) Nå skal det sies at barnefar her ikke har hjelpt til før...men nå er det 3 år siden vi ble skilt ( han som var utro og gikk...) Men etter så lang tid er det vell på tide å begrave stridsøksa og sette sønnen over vår uvennskap...jeg trenger litt voksenhjelp til å holde styr på denne flokken med viltre 7 åringer he-he... Virkelig bestemt meg for å svelge mange kameler i denne bursdagen....har til og med tenkt å høre om stebroren til sønnen vil komme...han er noe eldre og en aktiv fyr..men han betyr noe for sønnen min..og hva gjør man ikke for å glede sitt barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå