Gå til innhold

9 mnd i dag!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oj oj oj, så fort som tiden går. I dag er min lilleM blitt 9 mnd, og han har vært like lenge utenfor magen til mamma som han var inne i magen!

Det er rart å tenke på at den lille greia som ble lagt på brystet mitt for 9 mnd siden, nå er en liten rakker, som stadig vekk heiser/reiser seg opp ved peis, TV og andre tilgjengelige steder.. Og som entusiastisk strekker armene i været når mamma spør hvor stor han er..

9 mnds dagen har vi feiret på skøytebanen. Med akebrett og en liten tur på skøyter med pappa. Også har vi spist deilig spaghetti og vafler til dessert. Nam nam!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med 9mnd dagen lilleM!:) Høres ut som dere hadde en flott familiedag.

Vi har vært på søndagsmiddag til et vennepar som har ei lite jente på 6 uker, så jeg har fått holde jentebaby i dag! Utrolig hvor små disse nurkene våre var en gang. Hun var jo lett som en fjær og så lita og nusselig:)

Skrevet

Grattis med dagen! Tiden flyr, det er helt sikkert. Matteo er jo så god og glad en liten kar (og kanskje litt sjenert når man sier det til han hehe) :-)

Vi har vært på trilletur i dag og teste MacLaren-trilla, og er veldig enige om at det var et bra kjøp :-)

Skrevet

Hei,

Gratulerer med dagen til lille M. Han er i farta om dagen må jeg si. Her har vi vært halve dagen i bilen for å kjøre hjem fra en langhelg i Kristiansand. Snuppa hoster og er ikke helt i form. Tror det er flere tenner på vei. Begynner jo å se tegnene fra gang til gang nå. Håper det blir en litt rolig natt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...