☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Har Maxi-Cosi Priorifix 9-18 kg og er KJEMPEFORNØYD!!!!!!!! Kan absolutt anbefale denne =) Har brukt denne nå i ca et halvt år og har ingenting å utsette på stolen, er veldig fornøyd ihvertfall... Lykke til med valg av bilstol da =)
EnMamma Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Skulle si at jeg ikke ville satt et så lite barn fremovervendt. Om dere ikke har medisinske grunner til valget deres da(det kan jeg jo ikke vite). http://sikringavbarnibil.blogspot.com/
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Vi har denne og er kjempe fornøyed!!! lillegutt sitter godt i den. Veldig lett og sætte den i hvilestilling, når han sovner på tur :-)
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 "Skulle si at jeg ikke ville satt et så lite barn fremovervendt. Om dere ikke har medisinske grunner til valget deres da(det kan jeg jo ikke vite). http://sikringavbarnibil.blogspot.com/" Du ser det står at setet er fra 9-18 kg? 18 kg? Og det kaller du "et så lite barn"? Min gutt på 5,5 år er 19 kg...
Lillebror og stoerebror Skrevet 21. januar 2008 #7 Skrevet 21. januar 2008 Vi har også denne og jeg er utrolig fornøyd. Venninner med andre merker misunner meg. Dette setet kommer godt ut i tester når det gjelder sikkerhet og det har grei hvilestilling. Ja den er framovervendt, men om bakovervendt er mest trafikksikkert kan kanskje diskuteres? Ved kolisjon vil et bakovervendt være tryggere, MEN ungene blir ofte mindre lei av kjøring og mindre grinete når de ser noe, og barn som blir bilsyke sitter også bedre i forovervendt. Det er jo ikke særlig trafikksikkert med en unge som griner? Dette er noe du selv må finne ut av. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå