Randis Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Der kom tante rød etter å ha hatt positiv test i ei uke..
Skatt i magen :) Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Det var trist hadde du positiv graviditetstest?? det var jo noe rare greier da.. jeg er på jakt etter eggløsningen min jeg tror den har blitt helt borte...
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Sikker på at det er mensen? Hvis du har fått en positiv test, så skal det ikke kunne gå an å ikke være gravid alikevel.
Randis Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2008 Skal egentlig ikke ha mens før 29., men testet lenge før pga. eggløsning var syvende dag i syklusen slik at hormonene startet før. Rar syklus.. 4 positive tester. Denne gangen trodde jeg det var i boks.. Kan jo ha et lite håp enda, men tviler.
ida123 Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 det er jo gravide damer som har mensen de første måndene av graviditeten. Og jeg har også lest at om du har testet positivt på en test så er du gravid uansett. Testen viser ikke feil den veien. men jeg hvet ikke. Håper du er gravid!
Håperpåbaby. Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Dra til legen & få tatt en blodprøve, får sikkert time rimelig kjapt. Men husk, ikke uvanlig å ha mensen under graviditet... Tvi tvi!!!
Randis Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. januar 2008 Skal til legen 31.jan. Har enda ikke fått skikkelig mens, men har egentlig ikke så store forhåpninger. Er bare veldig skuffet. Håper på det beste likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå