Skatt i magen :) Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 jeg har skrevet mange ganger inn her om at jeg har lett og lett etter el min, men ingen positiv test.. idag ble testen svak, ikke så veldig svak, men litt svakere enn kontrollstreken, tidligere har den vært blenda hvit.. vet at det står at den må være sterkere eller like sterk som kontroll streken, men klarer lissom ikke helt slå meg til ro med det.. kan det være at jeg har el på vei nå?? livmortappen begynenr å bli myk og åpne seg igjen nå (mere enn forrige gang jeg trodde jeg hadde el), jeg har også begynt å få el slim..
Babyønske �� Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Det spørs om eggløsning er på vei ja. Spesielt om du mener du er rundt der i syklusen. Men testen er nok ikke positiv i dag Man har alltid litt LH i urinen, og når du nå får en svak strek kan det tyde på at den er stigende. Så du må nesten bare fortsette å teste. Kan hende får du sterkere tester ettersom dagene går....Men ikke stol blindt på testene, ha sex minst annenhver dag i dagene som kommer. Lykke til
Skatt i magen :) Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2008 Tuuuusen takk for svar Jeg skulle egentlig hatt EL 15.januar, men da testet jeg negativt.. Så har jeg testet siden dag 8, bare for sikkerhetsskyld.. Nå er jeg på dag 20. Men jeg har hele tiden fått blenda hvite testet, egentlig derfor jeg lurer på om det kan være noen LH stigning.. Så vi får bare kose oss masse og håpe på at jeg snart får en eggløsning Sist mnd fant jeg heller ikke eggløsningen... Så egentlig så er jeg bare litt redd for at jeg ikke har noen eggløsning, derfor jeg er litt spent på om jeg kanskje har stigning..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå