Gå til innhold

Synes dette er skikkelig ufint!


Hønseføtter og gulerøtter

Anbefalte innlegg

Jaja, det er rett og slett tåpelig. Ser ut som om det er veldig viktig å bevise at andre tar feil, eller at man selv har riktig.

Hva en selv velger under graviditeten er den enkeltes persons valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jeg ikke enig i,men en annen ting,når folk går bevist ut for å gi feil informasjon og en kan sette et ufødt barns liv på spill av den grunn,da har en lov til å reagere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men man skal jo ikke stole blindt på det som blir sagt her inne. Er det noe alvorlig man lurer på så snakker man med noen man vet har peiling. Dessuten er det jo lagt ut rettningslinjer om hva gravide kan/ikke kan spise. Har ikke lest alle innleggene, men tror ikke noen bevisst forsøker å gi ut feil informasjon for å skade et ufødt barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg sett hvordan dette har utviklet seg før nå, og det beklager jeg.

 

Jeg skjønner hva du sier Tittimor om at hvis du kombinerer disse 2 så er det helt trygt å spise salami. Bruker man derimot den første mailen fra gilde som du la ut og kombinerer så er det plutselig ikke like trygt lenger for da har man en usikkerhet i ordet sansynlig som mangler fra den ene.

 

Hvorvidt man spiser salami eller ei legger jeg meg ikke borti, der får hver enkelt gjøre som man selv vil iforhold til hvilke kilder en velger å forholde seg til.

 

Det jeg syntes var ufint var at det så ut til at ordet sannsynlig var fjernet av deg. Om du ikke gjorde det så beklager jeg selvsagt!

 

Men det virker som det er flere her inne som spør og tar ting for god fisk, og da reagerte jeg på at ordet manglet. For når det manglet så spiser kanskje noen salami som ikke ville gjort det om ordet sannsynlig hadde stått der.

 

Kanskje var det hormoner inne i bildet, ikke vet jeg. Men det skal sies at mannen min reagerte også. Og han er langtifra gravid og full av hormoner, hehe :-)

 

Ha en fortsatt flott kveld!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stoler ikke blindt på det som står her inne,men enkelte gjør det. Når en legger ut to mailer og i den ene fjerner enn et viktig ord,da mener jeg at det er bevist å utsette andres barn for fare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...