Marie*23 Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Hei Tok en sånn "billigtest" i mårres, den viste et tydelig strek (det streket som vises når den er negativ) og et svaaakt positivt strek.. men d var virkelig svakt. Tok en til etterpå, (ikke morgenurin), den viste negativt. Blir litt .. ih.. her jeg sitter nå. Kan det være? Får vel ta en ny i morgen tidlig.. Har ikke begynt å prøve eller noe enda men! Tror vel egentlig bare det er noe galt med den testen..
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Selv om streken er svak, skal det være et sikkert resultat på at du er gravid. Men jeg tror kanskje jeg ville spandert på meg en CB-test. Billigtestene skal være like sikkre de altså, men jeg klarer alikevel ikke å slå fra meg tanken om at CB sine er best. Lykke til med testen imorgen
Marie*23 Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2008 hehe.. samme her! CB virker mere "ordentlige" Takk for det!
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Bare hyggelig CB har slått ut positivt på meg før med en nokså svak strek, men jeg var gravid. Så får du en svak test er det bare å juble Hold oss oppdatert!
Marie*23 Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2008 Hehe.. Jepp. En nervøs jubel isåfall. Ikke planlagt dette her, hvis det stemmer. Men hjertelig velkommen allikevel såklart. Venter mens tirsdag forrestn. Så vi får se!
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Hehe, det visste jeg ikke.. Pytt pytt, jubel er jubel for pokker
Marie*23 Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. januar 2008 Hehe! Ja, var vel egentlig litt tilfeldig at jeg testet, har følt meg litt rar i det siste, men det trenger jo ikke å være noe.
Marie*23 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. januar 2008 Tok enda en test i mårres, var helt 100% negativ, var sikkert bare testen i går det var noe galt med. Jaja. Litt lettet, litt skuffet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå