Gjest Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Vi betaler vel ca 3300 i mnd på billånet som vi tok på 150000 ca,og så hadde vi itillegg eigenkapital på 55000..
Nummer tre <3 Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 med ca 100000 i egenkapital og 100000 i lån betaler vi 2100 i måneden
Jewel m/jente får gutt Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Har igjen 90000 på billånet og betaler 2200 i mnd
LilleBanan blir storebror Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 Billån på 70 000 egenkap på 60 000. Betlaer ca 1500 i mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå