Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Noen som har erfaringer med reductil slanketabletter her? Er det skadelig på noen måte? En annen ting jeg lurer på er om det er vanskelig å holde vekta etter endt kur? Vet det er flere som går ned med piller, og opp med en gang de slutter, så må de begynne på igjen... så fortsetter de sånn opp og ned. Har bare lyst å prøve det i en periode for å få et spark i ræva, og kiloene til å "løsne" litt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå