Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Lillemann er 10 dager gammel og får kun mme, nan 1.
line_n & sara Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 ville gitt tran, ikke bare d vit! (det er jo d vit i tran) det er vell anbefalt å gi tilskudd etter 4 uker, men siden du ikke ammer, ville jeg hørt på helsestasjonen om du skal gi tilskudd nå!
mamma til s@lma Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Det er anbefalt å gi tran eller d-vit dråper fra babyen er 4 uker gammel, uansett om man ammer eller gir mme. Jenta mi har nesten ikke fått mm, og jeg fikk en gratis flaske med tran nettopp fra helsesøster da hun var på barselbesøk hos meg 8 dager etter fødsel. Med beskjed om å begynne da jenta fyller 4 uker. Du kan selvfølgelig velge å gi barnet kun vit D-dråper, men det er best og sunnest å gi barnet tran, da får det med fettsyrer og bli vant til tran allerede som liten.
Mamma til snart 4 Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 fra 4 uker, jeg beg med tran men ungen stinket, kjempe ekkelt å alle klærne ble ødelagt når hun gulpet beg med d-vitamin dråper, ikke luktet hun å klærne er like pene;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå