lanoforliten Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Jeg har en sort 4xl quinnyvogn 2005 eller 06 modell(kan ikke helt huske). Jeg skal bruke den som vogn til vår sommerbaby, hvilken bag bør jeg kjøpe til? En softbag eller? Jeg er rett og sltt ikke helt inni detta her...:-)
Nostalgi Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Tror det er bare en bag som passer til den vognen. og det er quinny xl sin hardbag.duo bag. siden det er en duo vogn. men du får ikke kjøpt bare bagen i butikken den får du bare kjøpt med sportsdelen. men på finn.no er det flere som selger denne.
fjollefrua Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 hva for noe tull om at du ikke får kjøpt bare bagen i butikken? seff får man det. koster 1899 på babyshop... men det er tilbud på barnas hus denne uken. Ny quinny freestyle XL med bag og sportsvogn til 2999... det er bra pris det
lanoforliten Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2008 Okei... Takk for svar, nå ble jeg litt klokere. Har vært innom tanken på å køpe ei anna dypvogn, men jeg er rett og slett så fornøyd med quinny at jeg velger å heller kjøpe en bag til nyfødte. Quinny er fantastiske!!! En drøm å kjøre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå